Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.